AZ

Paltarın filmin məzmununu göstərdiyi 10 FİLM

Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Bir personajın geyimi filmin çox zaman tamaşaçıların diqqətindən kənarda qalan mühüm hissəsidir. Amma bu səhvdir. Geyim dizaynerləri öz işlərinə süjeti dərinləşdirməyə və ya personajın xarakterini anlamağa kömək edən gizli mənalar aşılayırlar.

Hafta.az-ın bu məqaləsində həmin filmlərdən bir neçəsini təqdim edəcəyik:

“Titanic”

Kostyum dizayneri Deborah Lin Skottun fikrincə, baş qəhrəmanın paltarlarının rəngləri Rouzun xarakter xüsusiyyətlərini tamaşaçılara açmalıdır. Məsələn, qara yarışəffaf krujeva ilə örtülmüş parlaq qırmızı paltar qızın ehtiraslı və inadkar təbiətini göstərir, lakin onun riayət etməyə məcbur olduğu ciddi sosial normalarla məhdudlaşır. Amma qəhrəmanın geyim hekayəsi təkcə Şugina deyil.

Final səhnəsində Rouz yenidən Titanikdə görünür, lakin bu dəfə ağ paltarda. Qeyd edək ki, bu paltarın dizaynı və üslubu Rouzun Ceklə ilk tanış olduğu zaman geyindiyi qırmızı paltarla tamamilə eynidir. Bu isə o deməkdir ki, qəhrəmanların və onların sevgisinin yolunda bizim qarşımıza daha heç bir maneə qalmayıb.

"Harry Potter and the Order of the Phoenix"

“Harry Potter”i oxuyanlar xatırlayırlar ki, Nimfadora Tonksun saçları çəhrayı idi. Bununla belə, filmin yaradıcıları qəhrəmanın saçını tünd bənövşəyi rəngə boyamağa qərar veriblər. Bunun səbəbi, tamaşaçıların güclü assosiasiya etməli olmasıdır: çəhrayı rəngi yaramaz geyinir və bu rənglə xarakter arasındakı əlaqə həqiqətən də beynimizdə dərin kök salıb.

Filmdə Sehr və Qaranlıq Sənətlərə Qarşı Müdafiə nazirinin köməkçisi, müəllim Dolores Umbridge çəhrayı rəngi istənilən formada sevir. Maraqlı bir qayda: Professor Ambric nə qədər qəzəblənirsə, paltarında çəhrayı rəng bir o qədər parlaq olur.

"Little Ladies"

Filmin əvvəlindən sonuna qədər Lori və Co eyni alt paltarı geyinirlər. Aralarındakı xüsusi bağı göstərmək üçün icad edilib. Bundan əlavə, kostyum dizayneri Jaklin Durran aktrisa Sirşa Ronanla Co üçün simvolik bir paltar yaratmaq üçün əməkdaşlıq etdi. Romanı yazarkən qız həmişə onun qətiyyətli və güclü ruhunu təmsil edən yaşıl rəngli hərbi jilet geyinir.

"The Shape of Water"

Filmdə Eliza heç kimlə danışmayan, rəngsiz paltar geyinən, gözə dəyməyən bir qadın kimi təsvir edilib. Lakin Eliza suda-quruda yaşayan bir insanla qarşılaşanda hər şey dəyişir. Bir qadın ona aşiq olur və biz bu yeni hissin sakit qapıçını necə dəyişdiyini görürük. Eliza onun ehtiraslı təbiətini göstərən qırmızı paltarlar geyinməyə başlayır.

"500 Days of Summer "

Hətta açılış kreditlərində Tom və Summerin uşaqlıq şəkilləri göstərildikdə personajlara iki fərqli rəng əlavə olunur: Tom üçün qəhvəyi və Summer üçün mavi. Summer Tomun həyatının bir hissəsinə çevrilən kimi dərhal onun ətrafında çoxlu blüzlər peyda olur. Məsələn, personajın mavi paltarlı insanların əhatəsində sevinclə rəqs etdiyi epizodda. Beləliklə, Tomun hazırda yalnız sevgilisi haqqında fikirləşdiyini başa düşürük.

"Alaiddin"

Yeni filmdə Şahzadə Jasminnin bir çox heyrətamiz geyimləri nümayiş etdiriləcək, personajın özünəməxsus xüsusiyyətlərini tamaşaçılara açacaq. Şahzadənin ənənəvi parlaq firuzəyi paltarı indi zərif muncuqlarla zərif şəkildə işlənib. Pərdədə tovuzquşu təsviri var və bu, boş yerə deyil. Bu, dərin məna daşıyan simvolik ifadədir: kral bağında həbs edilən tovuz quşu şahzadə kimi azadlıq axtarır.

"Iron Lady"

Marqaret Tetçer kimi Meril Strip hakimiyyətdə və cəmiyyətdə sabit mövqeyini nümayiş etdirməyə ehtiyac duyduğu zaman zərif şəkildə tikilmiş iki parça kostyum, mirvari və kəmərli kofta geyinir. Ən mühüm səhnələrdə bu effekt qəhrəmanın sevimli rəngi - mavi ilə gücləndirilir. Tetçer baş nazir postunu tərk etmək məcburiyyətində qalanda ilk dəfə qırmızı kostyum geyinmişdi. Bir tərəfdən o, bu yolla özünün güclü və inadkar təbiətini, mübarizəni davam etdirməyə hazır olduğunu ifadə edir. Digər tərəfdən, belə bir paltar qəhrəmanın artıq vəziyyəti idarə edə bilmədiyini göstərir.

"Twilight"

"Twilight" kitabının müəllifi Stefani Mayer kitablarında Kallen ailəsinin gerbindən heç bir söz açmayıb. Lakin filmin yaradıcıları bu personajlar üçün ailənin ən vacib dəyər olduğunu göstərmək üçün vampirlərin obrazına gerb təsviri olan aksessuarlar əlavə etmək qərarına gəliblər. Emmett, Casper və Edvard sağ biləklərinə dəri bilərziklər taxmışdılar. Rozali böyük zinət əşyalarına, Alisa isə boyunbağıya üstünlük verir. Karlayl sol əlində həkk olunmuş gümüş üzük, Asma isə gümüş qolbaq taxıb.

"Knives Out of Sheaths"

Ransom var-dövlətə, bahalı paltarına fikir verməyi ağlına belə gətirməyən gəncdir. Geyiminin acınacaqlı olduğunu görürük: açıq-qəhvəyi sviterində böyük cırıqlar var, manjetləri və yaxalığı da pis vəziyyətdədir. Bununla bizə Ransomun bənzərsiz şəxsiyyətini göstərmək istəyirdilər - o, nə pula, nə də ona bu pulu verən insanlara hörmət edir.

"The Grand Budapest Hotel"

Madam Selin Vilnev Degoff-und-Taksis paltarları tarixin müxtəlif dövrlərini bilərəkdən birləşdirir. Onun qırmızı paltosu və papağı 1920-ci illərə, gödəkçəsi 30-cu illərin əvvəllərinə aiddir, saç düzümü isə qəribədir. Üslubların bu birləşməsi xanım Degoff-und-Taksisin keçmişdən qurtula bilməməsini ifadə edir, həm də qəhrəmanın bir az dəli olduğunu göstərir.

Seçilən
7
hafta.az

1Mənbələr