AZ

Təhsil bioloji qocalma sürətini ləngidir - “Framingham” tədqiqatı

Endokrinoloq Zuxra Pavlovanın şəxsi Telegram kanalında dərc olunmuş bəyanatı bəşəriyyətin fundamental problemlərindən birinin - qocalma prosesinin ləngiməsinin həlli üçün orijinallığına və potensial əhəmiyyətinə görə geniş ictimaiyyətin diqqətini cəlb edib.

Aztibb.az “Medzdrav İnfo”ya istinadən xəbər verir ki, mütəxəssisin fikrincə, orqanizmin bioloji qocalmasının qarşısının alınmasında əsas proses təhsil ola bilər ki, bu da həmin mövzuda aparılan bir sıra xüsusi elmi araşdırmaların nəticələri ilə təsdiqlənir.

Beləliklə, həkim ABŞ-da 1948-ci ildə başlayan və bu günə qədər davam edən genişmiqyaslı “Framingham” tədqiqatının məlumatlarını təqdim edib. Onun tərkib hissəsi olaraq alimlər müxtəlif nəsillərə mənsub 3 mindən çox iştirakçı haqqında məlumatları təhlil ediblər. Valideynlərin və onların uşaqlarının məlumatlarını müqayisə edərək, həmçinin bioloji qocalma sürətini hesablayan tədqiqatçılar belə nəticəyə gəliblər ki, təhsil səviyyəsi ilə orqanizmin qocalma sürəti arasında əlaqə var.

Əldə edilən nəticələrə görə, təhsilə ayrılan əlavə iki il bir insanın bioloji qocalmasını 2-3% ləngidə bilər. Bundan əlavə, davamlı təhsil ölüm riskinin 10% azalması ilə əlaqələndirilir.

O, şərh etdi ki, bioloji qocalma sürətinə təsir etməklə yanaşı, təhsil beynin idrak funksiyalarının mütərəqqi azalması ilə xarakterizə olunan demensiyanın qarşısının alınması üçün də effektiv vasitədir. Beləliklə, daimi intellektual inkişaf və həyat boyu öyrənmə təkcə şəxsi inkişaf və özünü həyata keçirmə vasitəsi deyil, həm də sağlamlığın qorunmasının və aktiv uzunömürlülüyün uzadılmasının effektiv üsuludur.

Seçilən
124
Mənbələr
Şərh ()
Bağla