AZ

Britaniya Muzeyində “Son onilliklərin Mikelancelosu” sərgisi açılıb

Bakı, 2 may, AZƏRTAC

Londonda Mikelancelonun həyat və yaradıcılığının son 30 ilinə həsr olunmuş sərgi açılıb. Məhsuldar sənətkar 89 yaşında dünyasını dəyişsə də, ömrünün son günlərinə qədər sənət əsərləri yaratmağa davam edib.

AZƏRTAC Britaniya Muzeyinin rəsmi saytına istinadla xəbər verir ki, sərgi Mikelancelonun Sikstin kapellasında “Qiyamət günü” freskasını çəkməyi rəssama həvalə edən Papa VII Klementin dəvətini qəbul etməsi, ona yeni komissiyalar qazandırdığı və onu ən yaxın dostlarından bir neçəsinə qovuşdurduğu dövrə həsr olunub.

1534-cü ildə Mikelancelo Florensiyadan Romaya gedib. Onun 59 yaşı var idi, bir çox müasirləri bunu qocalıq yaşı hesab edirdi, lakin Mikelancelo üçün bu addım onun sənətkar və kişi kimi təcrübəsini kökündən dəyişdirəcək yeni dramatik fəslin başlanğıcını qoydu.

Əsərləri, o cümlədən məşhur Davidin heykəli ilə məşhur olan Mikelancelo artıq Avropanın ən məşhur rəssamı idi. Lakin qazandığı uğurlarla kifayətlənməkdənsə, xristian inancı, intellektual fəaliyyəti və xilas ümidi onu karyerasının ən güclü əsərlərindən bəzilərini yaratmağa sövq etdi. Son qiyamət üçün canlı hazırlıq rəsmləri onun yenilənmiş enerjisini və özünə meydan oxumaq arzusunu göstərir.

Tənqidçilərin fikrincə, ictimaiyyət bir neçə nadir eksponata diqqət yetirməlidir. Hər şeydən əvvəl, ikimetrlik Epifani 2018-ci ildə bərpasına başlandıqdan sonra ilk dəfə ictimaiyyətə nümayiş etdirilir. Ekspertlərin sözlərinə görə, bu, İntibah dövrünün kağız üzərində qorunan ən böyük əsərlərindən biridir. Sərgidə dini ikonoqrafiya böyük rol oynayır.

Britaniya Muzeyindəki sərginin aparıcı kuratoru Sara Voulz bununla bağlı fikirlərini bölüşür: “Bir çox insanlar Mikelancelo haqqında düşünərkən onun ilk əsərlərini xatırlayırlar: Davidin heykəli, Sikstin kapellasının tavanı. Çoxları unudur ki, o, 89 yaşına qədər işləməyə davam edib! Sonrakı əsərlər onu tamamilə başqa - daha introspektiv, daha düşüncəli tərəfdən göstərir. Biz onun şəxsiyyətini daha çox yaşlandıqca yaxşı bir həyat yaşayıb-yaşamadığını qiymətləndirməyə çalışan və xilasa aparacağına ümid etdiyi iman aspektləri üzərində düşünən bir insan kimi öyrənirik”.

Ziyarətçilər onun bəzi məşhur əsərlərinin ilkin eskizlərini, məsələn, Sikstin kapellasının qurbangahındakı “Son qiyamət” freskasında görünəcək fiqurların cızma-qaralarını görə biləcəklər. Sərgidə onun ölümündən bir qədər əvvəl qara təbaşir və ağ qurğuşun boyalarla çəkilmiş rəsmlər də nümayiş etdirilir. Bu əsərlər Mikelancelonun üslubunun zaman keçdikcə necə dəyişdiyini göstərir.

Əsərlər Mikelancelonun möhtəşəm memarlıq dizaynları, eləcə də onun şəxsi ehtiraslarını və narahatlıqlarını ortaya qoyan rəsmləri, şeirləri və intim məktubları ilə bağlı araşdırmalarla yanaşı nümayiş etdirilir. Sərgidə nümayiş etdirilən məktublar Mikelancelonun sənətdən kənar həyatı haqqında təsəvvür yaradır.

Sara Voulz qeyd edir: “Mikelancelo bəzən olduqca çətin bir insan kimi görünə bilər. Onun haqqında çox şey bilirik; sərgidə dahi sənətkarın Tomaso de Kavalieri və Vittoria Kolonna ilə dostluğundan da danışırıq. Bu münasibətlər onu dostları üçün şeirlər yazmağa və onların ümumi maraqlarını əks etdirən həqiqətən gözəl rəsmlər çəkməyə təşviq edirdi. Dəfələrlə onun xasiyyətinin qurbanı olan qardaşı oğluna yazdığı bir neçə məktubu da eksponatlar sırasına daxil etmişik”.

Britaniya Muzeyində “Son onilliklərin Mikelancelosu” sərgisi iyulun 28-dək davam edəcək.

Seçilən
57
Mənbələr
Şərh ()
Bağla