"Bu gün dünyanın bir çox ölkələrində ev tapşırıqlarının məhdudlaşdırılması prinsipi həyata keçirilir. Hər hansısa ölkədə kütləvi şəkildə, dövlət səviyyəsində ev tapşırıqlarının ləğv edilməsi məsələsi yalnışdır".
Bu fikirləri Redaktor.az-a təhsil eksperti Elmin Nuri Azərbaycanda şagirdlərə verilən ev tapşırıqlarının çətinliyi və bundan dolayı ev tapşırıqlarının ləğvinin mümkün olub-olmaması ilə bağlı məsələni şərh edərkən bildirdi.
Onun sözlərinə görə, kurikulumun yumşaldılmasının ilk şərtlərindən biri ev tapşırıqlarındakı çətinliyi aradan qaldırmaqdır:
"Adətən şahidi oluram ki, Finlandiya təhsilindən danışarkən deyirlər ki, Finlandiyada ev tapşırıqları bütün məktəblərdə ləğv olunub. Məsələ belə deyil. Məsələnin minimallaşdırılması ayrıdır, tam məhdudlaşdırılması ayrıdır. Almaniyada, Danimarkada, Finlandiyada xüsusi istisna məktəblər var ki, onlar artıq öz daxili qaydalarına görə ev tapşırıqlarını ləğv edirlər. Almaniyada 5 məktəb özünün daxili qaydasına görə, razılaşmaya əsasən ev tapşırıqlarını ləğv edib. Biz deyə bilmərik axı Almaniya məktəblərində ev tapşırıqları ləğv olunub. Almaniya məktəblərinin 5-də ləğv olunubsa, bunu bütün məktəblərə aid edə bilmərik. Ona görə bu yalnış tendensiyanı nəzərə çatdırmaq istəyirəm ki, bu, yalandır. Bu özü fakt deyil. Bütün dünyada - nəhəng təhsil ölkələrindən tutmuş, inkişaf etmiş təhsil ölkələrinə qədər - ev tapşırığı amilinin tam məhdudlaşdırılması mümkün deyilsə, deməli bunun özü vacib aqreqatdır. Biz bunu yadda saxlamalıyıq. Kəmiyyət etibarı ilə çox olduqda, akademik məzmun meyarı ilə çox yükləndikdə, anlaşılmazlıq səviyyəsində şagirdlərə təqdim edildikdə, həmçinin şagirdlərin inkişafına, onların şəxsiyyət kimi yetişmə parametrlərinə vaxt və enerji baxımından səbəb olduqda ev tapşırıqları zərərlidir".
Ekspert hesab edir ki, bir neçə fakt aradan qaldırılmalıdır.
"Bir neçə faktı aradan qaldırmaq olsa, dÉ™yiÅŸiklik edilÉ™rsÉ™, ev tapşırıqlarının verilmÉ™sindÉ™ pis hal yoxdur. Amma ev tapşırığının missiyası bir mövzunun necÉ™ dÉ™rk olunmasını, orada ÅŸagirdlÉ™r arasında necÉ™ mÉ™nimsÉ™nilmÉ™sini üzÉ™ çıxartmaqdır. Bunu dÉ™yiÅŸmÉ™k vÉ™ ya istiqamÉ™tini tamamilÉ™ fÉ™rqli tÉ™rÉ™fÉ™ yönÉ™ltmÉ™k olar. MÉ™sÉ™lÉ™n, bu gün Ä°sveçdÉ™ ÅŸagirdlÉ™ri ev tapşırığı ilÉ™ yüklÉ™mÉ™k É™vÉ™zinÉ™, ÅŸagirdlÉ™rdÉ™ kollektiv daxili komanda ruhunun inkiÅŸafı vÉ™ layihÉ™ É™saslı tÉ™dris prinsipinÉ™ daha çox önÉ™m verirlÉ™r. Ev tapşırıqları kütlÉ™vi ÅŸÉ™kildÉ™ ona görÉ™ mÉ™hdudlaÅŸdırılır ki, dünyanın bir çox ölkÉ™lÉ™rindÉ™ kurikulumla baÄŸlı siyasÉ™t yürüdülür. Kurikulumun yumÅŸaldılması siyasÉ™ti aparılır. Kurikulumun yumÅŸaldılmasının ilk ÅŸÉ™rtlÉ™rindÉ™n biri ev tapşırıqlarında format vÉ™ mÉ™zmun ağırlığını aradan götürmÉ™kdir. Çünki kurikulumun ağır mÉ™zmun xÉ™tti çevik tÉ™hsil modullarının tÉ™tbiqinÉ™ mane olur. ÅžagirdlÉ™rdÉ™ özünü ifadÉ™ etmÉ™yin bÉ™zi funksiyalarına mane olur. Onlarda azad ruhun, azad düşüncÉ™nin formalaÅŸmasına çox ciddi ÅŸÉ™kildÉ™ mane olur. Buna görÉ™ dÉ™ ev tapşırıqlarının ləğvi, kurikulum strukturlarının yüngülləşdirilmÉ™si kimi baÅŸa düşülmÉ™lidir", - deyÉ™ E.Nuri bildirdi. Â